Sängbord..

Hej hallå, frun i huset här.
Har nästan sovit bort ett helt dygn, feberdvala. Har alltså inte jobbat i dag, inte i 
morgon heller. Den  här förkylningen vill liksom inte släppa taget om familjen Marcusson.
Mannen kör i natt, jag och barnen har hängt i soffan hela kvällen.
Vi har sett Kärlekspatrullen på TV:n, oj vad fnittrigt. I kväll fick man tips på hur man "frågar chans"
Oj, oj vad spännande det var.. för vissa var det så spännande att det inte gick att sitta still.
Nu sover flickorna och jag ska gå och sova jag också, igen!

Fick en fråga för längesedan om mina sängbord, vart jag köpt dom.
Dom har jag faktiskt fyndat på blocket, kommer från Bruka.
Är nog egentligen inte sängbord utan pedistaler.



Syns en liten skymt där till vänster av det nya tyget till sänggaveln.
Har inte satt fast det än, måste liksom fundera och känna efter ett tag..

Kommentarer
Postat av: Petronella

Vilka snygga sängbord. Bruka sa du, svindyrt bergis... Krya på dej/er! Kram Petronella

2008-10-09 @ 02:19:32
URL: http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com
Postat av: Kusin Therese

Nja jag har inte köpt det följde med datorn eller office-paketet, jag minns inte vilket. Men har inte ni photoshop, är du säker?!



Angående sängborden, var de vita från början? Du är ju så duktig på att se möjligheter... T.ex Nu har vi 2 st pedistaler som är över, jaha men vi använder dem som sängbord. "Återvinning" helt suveränt, de borde fler använda sig av :-)

2008-10-09 @ 22:43:00
URL: http://persson850710.blogg.se/
Postat av: Per

Kan tipsa om ett företag som kan producera måttbeställda sänggavlar. se länken neda:

2010-06-13 @ 23:05:07
URL: http://www.azdesign.se/soffor/sanggavlar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0