På banan igen..

Ok, då var man på banan igen, har precis kommit hem från min behandling.
Fick akupunktur, laser och massage.
Hade som vanligt ingen barnvakt, så "O-Lydia" fick hänga med.
När jag fått tio nålar på olika delar av kroppen, skulle jag ligga och slappna av.
Det var svårt,  när en klumpeduns i gummistövlar stövlade runt för att titta på
nålarna, gärna känna på dom också..
Måste dela med mig av några intressanta frågor  jag fick ta ställning till där
under "avslappningen"..

Om du fick välja mellan:

1: Att rida på en häst med alla dom där nålarna, fast inte dom i rumpan..
2; Äta tacos.                                                                         Vad väljder du då?

Nästa fråga var - välja mellan:

1: Boxas
2: Gå till ögondoktorn..




Det kan ni också fundera på, avslöjar inte mina svar...
Det var oerhört svårt att slappna, men att skratta är ju också en typ av avslappning.

PS/Visst förstod ni vem som ställde frågorna, det var inte mannen som utförde behandlingen../DS


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hon e ju för coool!

2008-10-21 @ 23:48:28
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Annica å djuren

skratt ja jag har haft samma frågesport hela helgen. En del rätt kluriga saker. Man undrar vart hon får allt ifrån



Nu ska ja fortsätta leta katter.



Kram Kram

2008-10-22 @ 15:25:57
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Bork

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0