Bruka

Å vad jag gillar Bruka.
Är hemma i dag och har haft tid att surfa runt lite.
Kollade Brukas hemsida och hittade Minibrevlådan i grått,
vet inte om den gråa är ny,  men jag har bara sett den i svart, vitt och rött.
Har varit sugen på en sån så länge men inte köpt nån,
inte för att dom är dyra utan för att jag är så jäkla snål..
Värdelöst vetande - jag vet - men har lite att gör i dag... 



bild från www.brukadesign.se

Jag är hemma från jobbet, därav tid att surfa.
Det är min trasiga rygg som har krånglar och har hållit mig vaken i flera dygn.
Den krånglar egentligen alltid, mer eller mindre, men jag ska inte skriva om det här.
Blir inte bättre av det och gladare blir man inte heller. I dag är jag emmellertid glad, för jag har fått en akut -
tid hos en välidgit duktig man, skall snart åka dit och få akupunktur, laser och massage!
Härligt!!  Visst ja, min lilla ängel - hon heter Sigrid nu, har fått en ansikte, ska visa henne senare..

Här har det förresten blåst väldigt i natt och jag upptäckte att vi har en lös plåt någonstans
på västra delen av vårt slott, men vilken plåt är det???

Kommentarer
Postat av: fru Grindborg

en sån postlåda har ju Ellen på lekstugan, hon fick den av sin snälla morbror. Om du flörtar lite med honom så köper han säkert en till dig oxå.

2008-10-21 @ 20:28:21
Postat av: frun

Ja visst ja, bra förslag, ska nog titta förbi honom nångon kväll!!

2008-10-21 @ 20:49:24
Postat av: Lovisa

Ja det var stilren å snygg!



Jobbigt så du har problem fortfarande menblir det bätre sen efter behandlingen??

Eller ?

2008-10-21 @ 23:43:44
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0