Time out

Hallå där, har på bloggen har det varit som en enda lång time out!
Dom här sista två veckorna har det verkligen inte hänt någonting alls här hos
Villa Marcusson.
Mannen i huset har varit borta och jobbat, jobbat, jobbat..
Brudarna har varit hemma, dom små i skolan och den stora mest sängliggandes.
Sängsällskapet har bestått av härliga piller och gosig katt.
Ni kan säkert gissa att vi inte gjort så mycket här .
Köket ser fortfarande ut så här:



Inga skåp som ni ser, MEN mannen har sågat upp och fördragit rör för elen,.
vi väntar och väntar på att vår elektriker ska ha tid att komma!
Han är efterlängtad, jag står i startgroparna med spackelspaden i högsta hugg!

Skulle vara så roligt om vi hann göra färdigt detta innan första advent!
I fjol blev det ju liksom ingen första advent för oss,
då var vi mitt upp i bygget. Både jag och barnen har verkligen längtat efter att
få ställa i ordning inför denna advent...........vi hoppas än!!!



Skåpen som skall upp dom står i vardagsrummet..
Elen måste dras först....
Lite, lite rörigt har vi nu..

Men vilken mysig helg det har varit!
Snön har fallit så vackert och nu är det vitt och fint ute,
vi ska väl inte hoppas för mycket på att det får ligga kvar,
men fint är det..



Tjejerna har traskat upp och ner i backarna med pulkor,
glada och rödrosiga!



Blå himmel, snö och rosiga kinder..



Guldkorn på livets krångliga stig..

 

Kommentarer
Postat av: Petronella

Hallå där! Har undrat var ni blev av :o) Håller tummarna för el och färdigt före advent! Kram på er/Petronella

2008-11-17 @ 04:36:47
URL: http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Härliga bilder på brudarna!!!



Tusan oxå jag har inte mätat soffan än kom jag på !

Typiskt mig !!!



Tror jag såg dig i lördags swishande förbi !!!!!

2008-11-17 @ 09:25:47
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0