Comviq bloggar..

Hallå,  alla snälla människor!

Tack för alla fina hälsningar!
I dag mår jag liiiiiite bättre..
Jag har startat upp "motorn" igen..
Min löjliga matte blev så glad när jag börja spinna,
glad OCH fånig, fick en massa pussar, hon blev så lycklig sa hon!
Hon hade nog saknat mitt "spinn".
Man orkar inte spinna när man har ont, det tar på krafterna!

Jag har tagit en liten promenad också.
Från tvättstugan ända ut till vardagsrummet.
Attans kattans vad jobbigt det var.
Blev alldeles slut.
Somnade när jag kom fram.
Bakbenen är så stela, går liksom inte att böja.

Matte tycker jag ska berätta att jag kissar blod..(pinsamt...)
Hon är lite orolig över det tydligen.
I morse åt jag två små bitar av torrfoder, smakade inget vidare, har liksom ingen matlust.
Har varit upp och druckit lite vatten på eftermiddagen, det var gott.
Nu ska jag krypa under mattes säng igen, där får jag vara i fred.
Det var jobbigt att blogga..



När jag masat mig till vardagsrummet var jag så trött, så trött..



Känner att jag måste bli pigg snart,  så jag kan styra upp saker och ting
på det här bygget...



Jag har ju liksom ett övergripande ansvar på alla områden..



Tror inte dom hade fixat allt utan mig inte..



Med livet som insats hjälper jag här husse att få takstolar i rätt läge..
Vad jag får i lön? Det är så skrattretande så det nämner jag inte ens..



Mellan allt jobb måste man vila..

Hoppas, hoppas att jag snart har rehabiliterat mig så jag kan leva som
vanligt igen, längtar efter mitt vanliga liv.
Och nej, jag kan inte tala om vad som hände i tisdags, jag kommer inte i håg.

Svaga och trötta hälsningar från
Comviq Lill-Bubbas Marcusson i Myckling Örnsköldsvik

Kommentarer
Postat av: Petronella

Lilla gubben, mitt hjärta gör ont för din skull. Vila nu riktigt ordentligt så du kan ta tag i cheferiet över bygget igen, det ser man ju helt klart att det hade ju INTE funkat utan dej ;o). Krya på dej/ stora kramen kommer här nu! Petronella

2008-11-20 @ 22:07:22
URL: http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com
Postat av: Lovisa

kul å höra att det går åt rätt håll !!!!! Men det där med blod i kisset lät inte bra hm !

2008-11-20 @ 22:56:05
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Petronella

Hur mår du idag Comviq??? Orolig Petronella som undrar

2008-11-21 @ 17:34:35
URL: http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com
Postat av: Lösvirkesbyggarna

Hej Comviq!

Pellan och Örjan tyckte att du behövde ännu mer krya-på-dig-önskningar så här kommer ett dussin kramar från en kattlös (allergi, du vet), men kattälskande familj.

Kram!

2008-11-22 @ 16:23:39
URL: http://annajoakim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0