Award!!

Hallå!

Har egentligen inte tid att sitta här, måste jobba med köket.
Har i dag skrivit om gårdagens inlägg och försökt publicera det,
försvann igen,,,
Kanske lika bra att ni inte får se bilden jag tänkte visa...

Måste bara tvärt berätta om en utmärkelse jag fått,
en speciell sådan, av Tinnar och Torn- Petronella.
Vi är ju några stycken som "katt-bloggat" intensivt ett par veckor - oj vad
kul det har varit, roligare än att bygg-blogga!!
Nu har Petronella delat ut denna tjusiga award till några av oss catlovers,
den riktar sig alltså till kattälskare - kul!! Måste jag skicka vidare..
För visst förgyller dom våra liv dom små tigrarna..



Katt Kram Kärlek..

När vi ändå är inne på ämnet så hälsar Comviq att han har jobbat första dagen nu sedan
olyckan...



På jobbet - är Vaktmästare hos dvärghamstern Pärlan.
Ett ganska långtråkigt jobb, mycket väntan för liiiiite spänning,
stel i nacken blir man också efter många timmars vaktande..



En liten julängel som flyttade in hos oss i går.
I bakgrunden syns lite av köksväggen som jag håller på att "retuschera",
fler bilder på köket kommer kanske, kanske i morgon...

Nu har barnen äntligen somnat och jag ska passa på och måla...
advent närmar sig med stormsteg och då tänkte ju jag ha klart i köket...

Kommentarer
Postat av: Charlottas hemmaplaner

Härligt att se att kissen nu är tillbaka i arbete! Härlig bild av Comviqs vaktjobb. Hur kommer det sig förresten att katten heter Comviq???!

Trevlig helg!

//Charlotta.

2008-11-28 @ 07:57:29
URL: http://hemmaplaner.larssonslounge.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0