Formsvackan håller i sig...

arbetslusten är det snålt med, för oss båda två.
Tänk om man fick göra som dom i TV:n, åka bort en vecka, bo på hotell och när man
kom hem så var garaget uppe och tomten fixad! Det vore nått!

I går åkte frun till jobbet klockan sex, när hon kom hem såg det ut så här:

 Härligt, lite bärlager och isolering - mycket bättre än lera!

 Kvällen fortsatte med dräneringsrör runt hela stugan - det är mycket
                                 med det där, men inget man bör fuska med, om man inte vill ha mer jobb
                                 om några år förstås!

Frun fortsatte med mera målning......
Bilder från i dag/kväll blir det i morgon....

PS/ I går morse när jag kommit till jobbet ringde min mobil; " Hej mamma,  /Lydia 7år/ nån har
har gått in med stövlarna i vardagsrummet, det ligger jord och en stooor mask på golvet!!!
Pappa är inte här och jag vill inte ta bort den
Kan du komma hem?  Vilken katastrof!!! Ska man skratta eller gråta?
Ungen är ju kul, men fattar ni hur skitigt jag har inomhus?/DS

Kommentarer
Postat av: Petronella

Haha, vilken liten rackarunge...snart är leran en minne blott, håll ut...lite energi skickas nu genom cyberspace till er...Kram P.

2008-06-17 @ 21:41:30
URL: http://pellanochorjanbyggerhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0