Ny vecka - nya tag

I dag har frun tapetserat det stora  sovrummet, mer hann hon inte.
Men innan veckan är slut ska ALLA rum vara klara!
Nästa vecka är alla som gillar att städa hjärtligt välkomna, ta med bästa
humöret och rejäla dammtrasor!

image112

Tapeten till gästtoan. Kommer ur Ecos Estrad 08/09.

image113 

Mot den mörkgrå väggen kommer en vit badrumsmöbel. Sedan ev vitt kakel bakom
toaletten..

image114''

Stora sovrummet, beige runtom och fondvägg där sängen kommer att stå.
Tapet från Borås Tapeter. Fonden kändes lite "mesig" när den kom upp,
men eftersom dom övriga väggarna är neutrala kan ju fonden bytas ut längre fram!
Eller hur...?


image115

image116

Klädkammaren har grundmålats, täckmålas i morgon, sedan skall ett Elfa konsol-
system och draperi upp.


Kommentarer
Postat av: fru Grindborg

Åh, va roligt o få komma o städa! Jag kan knappt vänta... Som du vet är det ju bland det roligaste jag vet. Har t.om ett par gucci städhandskar som jag gärna tar med mig! De är lite nötta för jag använder dem i stort sett dagligen, så jag måste nog önska mig ett par nya :-)
Ciao!

2008-01-14 @ 22:45:08
Postat av: Annica å djuren

Hallå!!!

Va fint de blev, blir så avis. Här sitter man själv med Rustat skitbruna å VAR nöjd........

Jag kommer jättegärna å städar. Får jag bara nån ofrivillig/frivilligt som vill ta hårbollen Figo så kan jag komma 2-3dgr till veckan. Fast jag
har bara Icas städhandskar, hoppas de går bra *skratt*

Vi kan väl höras om dagar i helgen.

Kram kram

2008-01-15 @ 01:11:56
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Bork
Postat av: Annica å djuren

Susanne Axberg undrade vart du köpt tapen som du har som fond i vardagsrummet?????

2008-01-15 @ 01:13:11
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Bork
Postat av: Frun

Hälsa Susanne att fonden till vardagsrummet är från Decor Maison, tror kollektionen heter Nature??

2008-01-15 @ 12:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0