Trött...

Nu är klockan 23.30, jag är jättetrött.
Här pågår travträning och jag orkar inte riktigt avsluta det...
Skolan börjar på måndag, skönt, då blir det ordning på tiderna igen...
Hästen är pigg, gnäggar för fullt.
Frun gäspar och säger godnatt!



PS/ Det har regnat hela dagen - IGEN! Önskar vi hade hunnit få ner gräsfröna,
det hade varit perfekt. Nu är det så där härligt lerigt i hallen igen. Matjorden vi planerat
ut har vi nog snart dammsugit upp inomhus..



Åh, man blir så smutsig om fötterna när man ska vara ute i trädgården!
När ska dom skaffa gräs på det här bygget?

Kommentarer
Postat av: Annica å djuren

De var en fin häst. Vilken ras? Ja hon ädå för go Greta.

Jag ska oxå gå isäng. Provet tog nästan 3 timmar så de blev sent. Har nu ätit en kvällsmacka å te så nu sover jag nog gott. Åt en riktigt go macka med hembakt tunnbröd, kokt skinka, mozzarella ost å tomater. MUMS



Kramelikram

2008-08-22 @ 00:43:18
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Bork

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0