Hmm, ska jag köpa....

lite nya handdukar i morgon? Det funderar jag på just nu..
Har precis städat i badrummet och hängde upp cerisa tvättlappar till flickorna.
Det har länge varit min favoritfärg. Men eftersom jag just nu är i en liten färglös period, 
så har jag inget klatschigt framme MEN det blev ju rätt så fint.
Just nu så har Jysk halva priset på Kronoborg frotté. 
Brukar köpa dom, bra pris, tjocka och håller färgen.
Kanske tar jag en tur dit och köper några cerisa handdukar i morgon??
Har tvättlappar och badlakan, varför har jag aldrig köpt några handdukar?
Väljer medvetet neutrala färger på väggar och golv för att kunna ändra rummet
med textil i olika färg....så varför har jag nu ingen färg i mitt neutrala badrum? 
Ja, ni hör vilka bekymmer man har... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0