Här händer inte mycket...

I dag har regnet öst ner!!
Små korta uppehåll har vi haft men inget väder för att jobba ute.
Mannen har nu återgått till arbetet, han kör dubbla skift i veckan och
kommer att sova över i skogen (ja, alltså inte ute i skogen, han har husvagnen där)
Dom stora projekten får alltså vänta till helgen.
Jag fixar det jag kan och orkar under veckan.
I dag har jag monterat ner överskåpen i köket.
Förstår inte riktigt hur vi tänkte när vi satte upp dom,
vi orkade nog inte riktigt tänkte just då tror jag...
Hängrännorna hann vi inte få upp i helgen så dom har fortfarande högsta
prio! Måste komma upp nu!



Så här ser det ut när regnet vräker ner och man inte har hängrännor!!!



Lydias rum. Hon har fått en "julbelysning". Den tänder vi när det är dax att
sova,  jättemysigt  nu när det är mörkt på kvällen.
Julbelysning finns i många fina varianter och kan ju faktiskt användas året om!
Dessutom är dom ju billiga. Den här kommer från Rusta och kostade 49:-.

Kommentarer
Postat av: Kusin Therese

Vad mysigt det såg ut på Lydias rum. Kanske behöver hon en sovkompis någon kväll? :-)

2008-08-11 @ 23:59:05
URL: http://persson850710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0