Eldat!

Vilken brasa jag gjorde upp i går.
Det duggregnade så fint, perfekt eldningsväder.
Gjorde upp värsta brasan och vräkte på "rat" - ja men se då kom;
SOLEN! Hade ett väldigt sjå och släcka allt innan jag la mig i går.
Synd att jag inte hann elda upp allt skräp, önskade nästan regn i dag.
Här skiner solen, men det blåser väldigt.

Vill tipsa er om en blogg som heter Mellan himmel och helvete.
Den drivs av Lovisa som är helt fantastisk på att baka.
Titta in till henne, gå under kategorin; Dekorera mera och kolla.........
sen vill ni aldrig mer göra en egen tårta......
Lovisa är släkt med mig, men den talangen ligger inte i generna, 
eller så skojade naturen och hoppade över mig med ett jätteskutt!!  

www.mellanhimmelohelvete.blogg.se





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0