Köksmontering

Natten till i dag så jobbade mannen och byggare Bob med golven och köket.
Alla köksstommar är uppe och allt verkar stämma förutom skafferiet som är 60 cm ,
skulle vara 40. Måste bytas om vi inte vill offra vår skrivhörna i köket..??

Frun har inte orkat måla något efter sitt jobb i dag, får ta igen det i morgon kväll..

image65 

Köket börjar ta form..

image66

Nästan allt stämde, vore ju otroligt om inte nått vore fel med tanke på alla kartonger och
förpackningar som kom..

image67

I morse så lussade tre trötta tjejer för familjens prins....
Han var trött och en aning svårväckt, vi fick sjunga högt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, så ni lussade för comviq,:-) jo men katter brukar ju va trötta...
synd att det inte va nåt kort på lucian.

2007-12-13 @ 22:20:47
Postat av: Annica å djuren

HA att jag inte åkte ner ändå, med mina "fina" röst har han nog HOPPAT ur sängen *SKRATT*

Pratade med en av tjejerna ikväll å hon undrade om vi kunde träffas i morrn då hon skulle vara hos mormor *LYCKA* för mej. Då hoppas jag att den andra tjejen kan tala om vart mitt smyckeskrin är *ler*

Hoppas ni vuxna får en trevlig helg på arbetslägret

Kram från oss

2007-12-14 @ 01:34:33
URL: http://www.blogtown.se/profile.php?id=Bork

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0